onsdag 18 juni 2014

Det finns alltid något att fira

Helt nyligen firade jag och ett gäng tjejer en fin person som snart ska gifta sig. 

Kärlek gillar vi och det firas gärna. 

Så en möhippa blev det <3 

I väntan på bubblorna! 


Den överraskade bruden var nog både glad och lite nervös. 


Det var en riktigt rolig dag. Jag menar, hur roligt är det inte att få uppmärksamma någon man tycker om för något man tycker är fint? 


Dagens stora utmaning var två timmars Bollywooddans. Klurigt men fantastiskt roligt :) 




Jag hoppas att bruden är nöjd med sin dag. Ikväll får hennes blivande man uppvakning i form av en svensexa. Eftersom han kommer från Chile och gillar fotboll hoppas jag att Chile vinner matchen ikväll. I övrigt är jag rätt ointresserad av fotbolls VM till skillnad från resten av familjen ;)

Om ett par dagar firar vi midsommar i stugan tillsammans med tjocka släkten, eller en del av släkten i alla fall. Det ser vi fram emot även om vi är något stressade och har lite mer att göra än vi hinner med. Men sånt brukar lösa sig. 

Det går att fira med damm i hörnen, det vet jag helt säkert :) 

Inga kommentarer: