onsdag 4 mars 2015

Att vara eller inte...


Det finns en överhängade risk för att bloggen läggs ner...eller bara ignoreras och lämnas åt sitt öde. 

Hur kul det än kan vara ibland, hur många idéer jag än får och bilder jag vill dela med mig av kan jag ibland undra varför jag sitter här och skriver ut i tomma intet :) Visserligen har jag själv glädje av att ibland titta tillbaka och se årstiderna och händelserna passera, minnas händelser vi varit med om och saker jag upplevt eller känt. 

Men...jag kan lika gärna göra det i någon annan form för mig själv, utan att belasta internetet i onödan. Lägga energin på att göra nytta för fler människor i verkliga livet kanske.

Från början handlade detta om vårt bröllop och info för våra gäster, kanske borde det ha stannat där. 


Hur som helst! Tack till er som någon gång tagit er tid till att titta in. Extra mycket tack till den lilla klick som tagit er tid för att kommentera (här, IRL eller via sociala medier). Det uppskattar jag väldigt mycket <3 

Tack och (troligtvis) Hej! Leverpastej!

4 kommentarer:

Annika sa...

Tack Linnéa för att jag fått tagit del av din blogg. Det har varit så många underbara bilder och jag har använt många av dem på barnen på mitt skrivbord och kunnat njuta av att se dem redan då jag öppnat datorn på morgonen. Ibland har jag också försökt att komma med några tröstande ord när du haft det lite jobbigt. Jag hoppas få ta del av dina fina bilder i fortsättningen också på ena eller andra viset. Kram och ha det gott! Annika

Linnéa Lindström sa...

Tack Annika <3

Tossas Tossigheter sa...

Kanske att jag inte tittar varje dag
kanske jag inte ofta lämnar kommentar
men din sida berör varje gång
och bilder och text skänker glädje och ibland nyttig eftertanke
var kvar - lovar att försöka bli bättre på kommentarer i fortsättningen! Love & Peace //Åsa-Mor

Linnéa Lindström sa...

Jag hade missat den här kommentaren Mams! Ledsen för det. Jag kände nog rätt länge att jag inte riktigt hann med även om jag har mycket att säga och som jag vill dela med mig av. Det kan även kännas lite meningslöst att skriva om en inte är säker på ifall någon läser :) Jag kanske hittar på något annat i framtiden. Tillsvidare får den här sidan vila tror jag.... Tack <3