tisdag 17 april 2012

Summering av ett decennium

För 30 år sedan pågick en spännande vm-final i ishockey! Sverige-Kanada eller liknande! I tredje perioden föddes jag!

För 10 år sedan firade jag med mina bruttor, på Avvis, vårt lördagshak! Jag varken åt eller sov pga ett nykrossat hjärta!

För 9 år sedan varken åt eller sov jag eftersom jag var vansinnigt nyförälskad!

För 8 år sedan funderade jag på om jag kanske skulle sluta med p-piller?!

För 7 år sen varken åt eller sov jag pga ytterligare en kille i mitt liv! Elliot var tre veckor och i födelsedagspresent bjöd han på sitt allra första leende.

För 6 år sedan pendlade jag till Bergslagen för att lära mig allt om hälsa och friskvård.

För 5 år sedan hade jag, kors i taket, en förfest. Sverra somnade dock med skorna på hemma och skippade krogen!

För 4 år sedan varken åt eller sov jag pga vi fått ytterligare en medlem i familjen, en pigg och glad Emilia!

För 3 år sen skrev jag D-uppsats, hade två små barn på dagis och två jobb vid sidan av, jag lärde mig att den kombinationen inte funkar så bra.

För 2 år sen kunde jag äntligen sova på nätterna!

För 1 år sedan sken solen och livet kändes toppen!

I år börjar jag förstå att det inte är så konstigt att man är trött och hungrig emellanåt!

Häpp!

Inga kommentarer: