söndag 13 april 2014

Just nu...

Just nu...

…njuter jag av att odlingssäsongen kommer igång igen! 

Det finns inget som jag njuter av så mycket…choklad kanske, men annars är en stund i naturen oslagbar. 


…har jag nog sett för mycket på zombie-serier. Just nu tycker jag det här ser ut som en bra idé.


…Vill jag lära mig mer om decoupage, samt praktisera det på speciellt utvalda möbler.


…hittar jag inspiration till nya smycken och har fastnat för den här varianten, slave bracelet.


…drömmer jag om sommarljuset, värmen och suset i löven. 

…vill jag vara en bohem, en hippie som bara njuter av nuet.




…älskar jag yoga för allt det bra som händer i både kropp och själ när jag får tid för det. Jag vill lära mig mycket mer om yoga. 


…önskar jag mig ingenting när jag fyller år. Inget som kan köpas för pengar i alla fall. 


…skrattar jag gott åt det här, varje gång. 




…äter jag chiafrön så ofta jag kommer ihåg och har tillgång till det. 


…och tar mig ibland tid för något av det bästa jag vet.


För att jag måste göra allt det här. Drömma, njuta, unna mig, skratta åt, längta till och uppleva för att ta mig igenom den vardag som äter upp mig. Och för att ta mig igenom den omvälvande känsla av förändring som jag går igenom just nu. 

Just nu pågår något stort och samtidigt ingenting. Men jag tror att mitt just nu kan påverka resten av mitt liv om jag tar mig igenom det på rätt sätt. 

Alla bildet finns på min Pinterest http://www.pinterest.com/linneagranberg/ antingen bland mina anslagstavlor eller bilder jag gillat. Jag hittar galet med inspiration på Pinterest. Just nu.  

Inga kommentarer: