måndag 5 augusti 2013

Ännu en upplevelse att minnas!

Min sista semestervecka tog jag ut tre veckor efter de första tre semesterveckorna. Hänger ni med. Den veckan var riktigt skön. Även om jag fick lite panik en dag när det bara regnade och regnade och regnade och regnade. Men det sken upp igen och vi fick många soltimmar efter det! 



Emilia hade önskat sig morfar i ett paket så vi åkte dit och slog in morfar i en filt som hon fick öppna. Barnen lämnades hos morfar för en helkväll med bara honom. Vilken lycka och vilken lyx! Jag och Sverra åkte vidare... 


Upp till ett soligt och varmt Stockholm!  




För att hoppa på djurgårdsfärjan och vidare till... 


Grönan! 



Där vi trängdes med några andra människor för att se den fantastiska, otroliga och underbara....




...the Tallest Man on Earth!! Andra gången i år och det var precis så härligt och underbart att se honom spela så gitarrsträngarna flög åt alla håll och kanter! Grönan, sommar, sol, Stockholm, Sverra och några underbara låtar med en fantastisk artist! Bättre kan man inte ha det! Magiskt! 








Stockholm bjöd på en finfin kväll och vi bara mös och njöt av att finnas till! 

Kärlek! 

P.s. av någon anledning hamnade alla bilder utom sista på sniskan i det här inlägget....kommer jag på en lösning så fixar jag till det men i nuläget får ni försöka klara er med huvudet på sned när ni beundrar min fotokonst ;)

Inga kommentarer: