lördag 23 mars 2013

De små och stora sakerna

Trots att man ibland påminns om det är det så lätt att glömma bort att uppskatta de viktiga sakerna i livet. Just för tillfället är det så mycket runt mig som hela tiden skriker påminnelse: "kom ihåg att vara glad för allt det fina du har i ditt liv". Ändå gräver jag lätt ner mig i icke-problem som egentligen inte är viktiga.




Orsaken är nog tidsbrist. Det är så mycket som händer runt mig och oss nu att pulsen ligger på max dygnet runt. Det finns inte mycket vila eller tid för tankar.
 
Men så är ju livet ibland.
 
Till alla vänner som har det tungt nu, ni är några stycken, vill jag bara säga att jag tänker mycket på er och att jag önskar att jag kunde finnas närmare er. Jag önskar att jag kunde trösta, stötta och hålla om, men jag räcker inte till och jag hoppas ändå att ni förstår att ni är värdefulla för mig även om vi inte ses eller hörs så ofta.
 

 




2 kommentarer:

Annika sa...

Jag håller helt och fullt med dig om att man gräver ner sig i nonsens ibland och bara ältar och ältar. Det rätta är ju att ta vara på allt det fina och er familj tillhör det finaste vi har.Tack för alla fina bilder vi får ta del av. Kram svärmor!

Linnéa Lindström sa...

Ja, visst är det så! Tack så mycket! Jag har många, många foton på lager. Kameran går varm väldigt ofta!